16 Mayıs 2011 Pazartesi

Aradaki Fark


Dün akşam Fenerbahçe-Ankaragücü maçını seyrettikten sonra televizyonda hiç bir spor programına takılmadan televizyonu kapattım ve kendi işlerimle ilgilendim. Dolayısı ile Trabzon maçına ait bir saniyelik bir görüntüyü izlemedim. Bu akşam bloglar arası bağlantı yaparken PAPAZIN ÇAYIRI'nda dün akşam ki Trabzon-İ.B.B maçınıın son dakikalarında Burak YILDIZ'ın kendini yere atmasını seyrettim. Aslında şaşırdım desem yalan olur. Çünkü sezon içinde Burak'ın bu tür hareketlerine tanık olmuştuk. Dün akşam skor 3-1 iken kendini bu şekilde yere atması Burak da bunun bir alışkanlık bir bağımlılık olduğunun göstergesidir. Rakiplerin emeğine saygı duymadan emek hırsızlığıdır. Futbolcunun kendi takım arkadaşlarına ihanetidir. Diğerleri kan ter içinde kalırken işin bedavacılığına kaçmaktır. Yalancılıktır.İki yüzlülüktür. Sen Fb'den gönderilirken Kaptan Alex tarih yazmaya devam ediyor. Sen sahte hareketlerle Trabzon halkını kandırmaya çalışırken Kaptan dürüstçe mücadele ederek takımını sırtlıyor.
Aziz YILDIRIM sana inandı,güvendi. Her zaman arkanda durdu. Sana destek çıktı. Ama sen Fb'ye geldiğinde oldum zannettin. Ama aslında tek olduğun hiç bir şey olmadığındı.Sana verilen fırsatları elinin tersiyle ittiğin gibi şans eseri attığın golü ilahi adalet diyerek Fb'den haksız yere gönderilmişsin imajı yaratmaya,mağdur rolü oynamaya çalıştın. Bu gün Türkiye'de bir Allah'ıh kulu çıkıpta Burak YILMAZ Fb'den haksız yere gönderildi diyemez. Çünkü sen Fb'den gönderilmeyi sonuna kadar hak ettin. Şimdi ise sana inanan başka bir insanı Şenol GÜNEŞ'i sahtekarlıklarınla mahcup ediyorsun. Eminim Şenol Hoca senin bu aldatmalarına,sahtekarlıklarına oldukça üzülüyordur.
İşte sen ve Alex arasında ki en büyük fark bu. Sakın yanlış anlama sen ve Alex'i asla kıyaslamıyorum. Zaten kıyaslamam bile. Senin bir Alex olmadığın ve olamayacağın gün gibi ortada. Sadece bu sezon Trabzonspor'u attığın gollerle ve yere atlamalarınla zirve yarışında tuttuğun için yazıyorum.
Çok merak ediyorum sen Alex'in yaşına geldiğin zaman bırak 25 milyon taraftarı,2500 taraftar senin arkanda çılgın gibi bağıracak mı ? Ya da sen futbolu bırakırsan  ne yaparız diye düşünecek mi? Ya da senin heykelinin dikilmesi için teklif veren çıkacak mı ? Bu ve bunun gibi soruları çoğaltmak mümkün.
Sen ve Kaptan arasında ki en büyük fark aslında SAYGI. Kaptan takımdaki her arkadaşına,rakibe,hocasına,başkanına,taraftara kısacası herkese saygı duyarken,sen kendine bile SAYGI duymuyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder