8 Şubat 2010 Pazartesi

Güneş'in Sevinci

Bu haftanın en karlı iki takımı Trabzon ve Beşiktaş'tı. Fenerbahçe ve Galatasaray birbirleriyle yarışma işini her geçen gün abartıyorlar. Biri kazanırsa öbürü de kazanıyor. Biri kaybederse diğeri de kaybediyor. Biri berabere kalırsa diğeri de kalıyor. Yani biri ne yaparsa diğeri aynısını yapıyor. Ama Trabzon ve BJK öyle değil. Ya rakiplere çalışıyorlar ya da kendilerine. Ama benim bu sefer bahsetmek istediğim konu başka. Trabzon- Manisa maçında dikkat ettiniz mi bilmiyorum. Bir ayrıntı benim dikkatimi çekti. O da Teknik direktör Şenol Güneş'in gollerden sonra sevinci. Şenol Hoca çalıştırdığı takımın teknik direktörü gibi değil tuttuğu takımın taraftarı olan 10 yaşında bir çocuk gibi seviniyordu. Sevincini abartmadan ama coşkuyla,oyuncağına kavuşmuş bir çocuk gibi seviniyordu ve bunu da o kadar masumane bir biçimde ifade ediyordu ki anlatmak mümkün değil. Şimdi diyebilirsiniz ki Şenol hoca'nın Trabzonlu olduğunu herkes biliyor ne var bunda. Öyle değil işte ben daha önce hiç bir hocanın o kadar masumane o kadar çocuksu ve o kadar temiz sevindiğini daha önce hiç görmedim. Trabzon camiası hiç değilse bu sefer evladına sahip çıksın ve olumsuz iki sonuçtan sonra hoca istifa sesleri duyulmasın. Çünkü Trabzon'un elinde ender değerlerden biri Şenol Hoca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder