15 Şubat 2011 Salı

Fark Nerede ?


Yukarıdaki fotoğraflarda ne görüyorsunuz ?
Ben,inanmışlık,hırs,motivasyon,birlik beraberlik görüyorum. Dün akşam 90 dakikayı canlı izleme fırsatı bulamadım.  Ancak daha sonra özetleri izleyebildim. Fb bu sezon şampiyonluğa ulaşabilir ya da ulaşamaz. Ancak bir gerçek var ki yukarıdaki kareleri geri kalan 13 maçın 10 tanesinde bile sergilese son haftaya kadar yarışın içinde olur.
Peki sadece devre arasındaki kampta yaşananlar mı takım üzerinde bu kadar değişikliğe sebep olmuştur ? Bence hayır. Tamam devre arası 1 ay gibi uzun bir süre. Bu kadar zamanda çok şey değişebilir. Ama her şey değil.
Takım sezonun ilk bir kaç maçı dışında farklı bir formatta oynamıyor. Devre arasında transfer de yapılmadı. Yani oynayan oyuncular da aynı. O zaman fark nerede. El cevap: Fark Aykut KOCAMAN da.
Kimsenin daha doğrusu bazı kesimlerin beğenmediği Aykut KOCAMAN da.
Fb gömleği ona 5 beden büyük geldi dedikleri Aykut KOCAMAN da.
Başka bir soru daha : Zico dönemi de dahil olmak üzere son 4 yılda fb yi bu kadar hırslı arzulu istekli gördünüz mü? Evet belki daha iyi futbol oynadığı olmuştu. Ancak 4 maç üst üste bu kadar hırslı oynamamıştı.
Yine Zico dönemi dahil Alex'in savunma yaptığıma kaç kez tanık olduk ? Eğer Alex bu gün savunma yapıyorsa,topsuz oyunun bu kadar içinde oluyorsa bu da Aykut KOCAMAN sayesindedir.Bazı maçlarda Alex'i oyundan alarak ına da mesaj vermiştir. Eğer mücadele etmezse ona muhtaç olmayacağını bu uğurda maçı kaybetmeyi göze alacağını ona hissettirmiştir. Sezon başında mutlaka hatalar yapmıştır ve bundan sonra da yapacaktır. Hiç değilse AYKUT KOCAMAN geç de olsa bu takıma her maç mücadele etmeyi,sonuna kadar savaşmayı aşılamıştır. Bundan sonra kalan maçların hepsinde tabi ki aynı tempoyu gösteremeyecektir. Ancak ne var ki futbolcularda eğer isterlerse her maçı alabilecek öz güven oluşmuştur.

2 yorum:

  1. futbolu zevk veriyor fenerbahçe'nin her şeyden önce. ben de zico döneminde dahi bu kadar istek görmedim ki, aykut kocaman'ın zico'dan daha iyi hoca olduğunu düşünüyorum. zico babacanlığıyla mutluluk yarattı, aykut ise taktik anlayışıyla. zico gibi hocalar gezgin oluyor genelde (onu da seviyorum) ama aykut gibi sistemini savunan adamlar başarıyı elde ettiklerinde kalıcılar. bu sene kritik aykut için. şampiyn olursa kulübün anahtarını teslim et. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu gömlek Aykut Kocaman 5 beden büyüktür. Aykut Kocaman fenerbahçeye TD olmayı hakeden bir kariyere ve yeterliliğe sahip değildir güzel kardeşim. buraya kadar ki kısım işin realitesi. Birini savunurken mantığın dışına çıkmayın.

    Gelelim şu anki duruma. Ben Zicoda ikende bu görüşte idim sonra Zico gelişti, değişti o gömeleğe yerleşti. Şu an Aykutda aynı yolda gidiyor gibi. Lakin henüz bir sonuç elde etmiş değil. Son 3 maçta gördüğüm feneri, baskı ve hırsı son yıllarda sadece daumun ilk geldiğindeki 3. yılında görmüş idim. bu kadar baskılı, rakibi boğan bir fener onun haricinde bende hatırlamıyorum.

    burda Aykut severlere aykutu sevmeyen biri olarak demek istediğim şudu;
    Aykutun başarılı olmasını en az onlar kadar isterim çünkü iş fener olunca kişiler umurumda değildir. Hiç sevmediğim aragones için bile ha toparladı ha topalrayacak bak bu hafta yoluna koyacak diye hevesle takipçisi idim. Benzer beklentilerim aykut içinde var.

    Lakin birini savunurken, severken mantığı bırakmamak lazım. Kariyerinde yönettiği takımları resmen perişan eden bir TD fenere geldiğinde bu gömlek ona büyük demek realiteyi ifade etmektir.

    Kendisinin Ankaraspor macerasında kulüple ilişkilerim mevcut idi ve gayet yakından takip etmiştim fecaati.

    YanıtlaSil