10 Haziran 2010 Perşembe

Şimdiden Söylüyorum



Dünyada tüm futbol dilencilerinin sabırsızlıkla beklediği başlama vuruşuna artık sadece saatlaer kaldı.Kafalardaki tüm soru işaretlerini bir kenara bırakarak 1 ay boyunca dünyanın en anlamlı karnavalına tanıklık edeceğiz.Capello'nun,Lippi'nin,Del Bosque'nin,Maradona'nın ve diğerlerinin komutasındaki futbol orduları dünyanın en iyisi olmak için birer birer yeşil zemine adım atacaklar.Bizim orada olmamamız takım tutmayacağımız anlammına gelmiyor.Kupayı kazanmalarına az bir ihtimal versem de Arjantini destekliyorum.Az bir ihtimal diyorum ama  maçlar oynandıkça takım olabilme yeteneklerini sahada oluşturabilirlerse favoriler listesinde 1 numaraya yükselirler.Takım olabilme yeteneği diyorum çünkü bireysel olarak belkide en iyi futbolcular topluluğu olsalar da eleme maçlarında görüldü ki daha tam takım olamadılar. En iyi kruvazöelere,fırkateynlere sahip olmalarına rağmen bir donanma oluşturamadılar.Neden Arjantin sorusuna cevap verecek olusam;
1- MARADONA:Futbolculuğunda bizim için bir HE-MAN,bir SUPERMAN gibiydi.Tek başına her şeyi yapabilecek kapasitede idi.Bir maçta ingilizlerden tesbih yapıyor,diğer bir maçta sol ayağının tozunu almanlara yutturuyordu.İtalya da tek başına takım olabiliyor ve şampiyonluğu bir şehre armağan ediyordu.
2-MESSİ: Maradonavari yeteneği,insan üstü futbol zekası,Dartagnan gibi doğal liderliği ve dünyada ki en güzel tabloların yeşil sahalara inmiş hali. Fazla bir şey söylemeye gerek yok.
3-TEVEZ: Bence Batistuta'dan sonra Arjantin'in çıkardığı en büyük golcü. Yetenekleri farklı olsa da ikisinin en büyük benzerliği maçın her dakikasında golü koklamaları.Tevez'de ne ararsanız var. Çapraz koşu,savunma arkasına koşu,gol vuruşu ve daha niceleri........
4-BREZİLYA'YA İNAT ARJANTİN: Ülkemizdeki,futbolumuzdaki ve Fb'deki brezilya sevdası beni her geçen gün Arjantin'e daha çok yaklaştırıyor.
5- VE BİLARDO:Arjantin'e tarihinin en iyi futbolunu oynatan teknik adam ceo gibi tekrar takımın başında.Her ne kadar zaman zaman Maradona ile aralarında soğuk rüzgarlar estiği söylense de saatler sonra her ikisinin de aklında sadece kupa olacaktır.
Şimdiden söylüyorum ben Arjantin taraftarıyım.

1 yorum:

  1. birazcık iyi savunma yaparlarsa final goruruz.
    viva argentina...

    YanıtlaSil