25 Temmuz 2011 Pazartesi

Yetki Bekleyen Fenerbahçeli !!




Fenerbahçe ne zaman zor duruma düşse hemen ortaya çıkıyorsunuz Sayın başkan. Acaba neden iyi günde ortalıkta gözükmüyorsunuz ?
Cevabını ben vereyim : Çünkü 1998 yılından kalma hesabı hiç bir zaman kapatmadınız.
İki kez Fb de başkanlık yaptınız. '' Ali ŞEN başkan ,FB şampiyon.'' tezahüratları yapıldı senin için . O zamanlarda her şey güllük gülistanlıktı sizin için. Hatta bugün kamuoyunda oluşan Fb düşmalığının tohumlarının  ekilmesinde de önemli katkılarınız oldu.1998 Yılında Kongre üyelerinden şirketleşme için yetki istediniz.Yetkiyi de alamayınca seçime gittiniz. Desteklediğiniz Vefa KÜÇÜK'ün seçimi kazanacağından o kadar emindiniz ki. Emin olmasına emindiniz ama çok ta dikkatli değildiniz. Ali ŞEN'siz bir Fb olamaz görüşünün yavaş yavaş kaybolduğunun farkında değildiniz. Siz Vefa KÜÇÜK'ün seçimi kazanacağını, dolayısı ile perde arkasından işleri yine istediğiniz gibi yürüteceğinizi düşünürken hiç beklemediğiniz bir sonuç çıktı ortaya. Sayın Aziz YILDIRIM bir oy farkla kulübün geleceğini değiştirmeye başladı.İşte o günden beri her kriz ortamında ortaya çıkarak o günün intikamını almaya çalıştınız. Sayın başkan istifa ettiğinde,son dakikada kaçan şampiyonluklarda ortaya çıktınız. Bu günde ortaya çıkarak yönetim bana görev vermedi diyorsunuz. Allah aşkına siz nasıl Fenerbahçelisiniz ? Böyle günlerde yönetimden yetki mi bekliyorsunuz ?
Ben sizin neyi beklediğinizi biliyorum. Siz Fenerbahçelilerin ''Ali Şen başkan, FB şampiyon '' demelerini istiyorsunuz. Siz, Kongrenin sizi  blöflerinize rağmen demokratik yolla veda ettiğiniz Fb başkanlığına darbeyle geri getirmesini istiyorsunuz. Sakın bana ben kötü gün dostuyum, o yüzden böyle günlerde ortay çıkıyorum demeyin. Çünkü inandırıcı olmaz. Son yıllarda yaptıklarınızla zaten Fenerbahçeliliğiniz de inandırıcı olmamaya başlamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder